Prettig samenwerken met het administratiekantoor in Rotterdam

Prettig samenwerken met het administratiekantoor in Rotterdam

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Een van de eerste dingen die ik ontdekte nadat ik mijn eigen onderneming was gestart, was dat ik niet zo heel erg sterk ben in het doen van administratie. Ik vind het simpelweg gewoon niet leuk om te doen en dus stel ik het vaak veel te lang uit. Hierdoor gaat het natuurlijk alleen maar meer tijd kosten om het allemaal te verwerken en daardoor heb ik er helemaal geen zin meer in. Dit ging van kwaad tot erger en ik ging ook steeds meer opzien tegen het indienen van btw- en belastingaangiftes. Uiteindelijk moet dit natuurlijk gewoon op tijd gebeuren dus ik deed het altijd wel, maar omdat ik het zo lang uitstelde, duurde het allemaal veel te lang. Ik vond dit erg zonde van mijn tijd. Als ondernemer heb je het al druk genoeg en dan wil je liever niet je tijd besteden aan iets waar je eigenlijk niet zo goed in bent. Of zoals in mijn situatie: bar slecht. Toen ik door een mede-ondernemer op het administratiekantoor in Rotterdam werd gewezen wist ik niet hoe snel ik contact met ze op moest nemen!

  • Administratie
  • Jaarrekening
  • Belastingaangifte

Dit zijn drie onderdelen die ze allemaal van je kunnen overnemen bij dit administratiekantoor in Rotterdam. Ze kunnen je ook helpen met je salarisadministratie, maar sinds ik tot op heden nog steeds een eenmansbedrijf heb, is dat voor mij dus niet aan de orde.

Uitstekend werk van het administratiekantoor in Rotterdam

Ik ben inmiddels enkele maanden geleden begonnen met samenwerken met het administratiekantoor in Rotterdam. Of eigenlijk kan ik beter zeggen dat ik mijn administratie volledig aan hen overlaat inmiddels. Ik ken genoeg ondernemers om mij heen die me voor gek verklaren. Zij vinden dat, zeker als je nog maar net je eigen bedrijf hebt, je dit voor het grootste gedeelte toch echt wel zelf kunt doen. Ik zie dit toch anders en ik vind ook dat iedereen dit voor zichzelf en zijn of haar eigen bedrijf moet bepalen. Het administratiekantoor in Rotterdam houdt mij prima op de hoogte van de vorderingen in mijn administratie. Als er bijvoorbeeld weer een btw-aangifte gedaan moet worden, dan zullen zij mij hier uiteraard van op de hoogte brengen. Ik moet nog wel steeds mijn uitgaven en inkomsten in hun systeem bijhouden, maar dit is zo makkelijk dat ik daar eigenlijk geen enkel probleem mee heb. Ik merk ook sinds ik mijn administratie uitbesteed aan het administratiekantoor in Rotterdam ik veel meer geld verdien. Ik weet niet of het komt doordat ik er echt zoveel tijd in stopte of dat ik er gewoon teveel mee bezig was in mijn hoofd, maar ik krijg nu een stuk meer gedaan en dat uit zich in mijn winst!

Meer geld dankzij uitbesteden

Een ander argument wat ik vaak hoor tegen het uitbesteden van je administratie is omdat het geld kost. Ik vind echter dat je soms geld moet uitgeven om het uiteindelijk te kunnen verdienen. En in mijn geval lijkt dat ook zeker zo te zijn. Ik ben dan ook zeer tevreden over de keuze om mijn administratie uit te besteden aan het administratiekantoor in Rotterdam. Ze hebben hier een zeer professionele aanpak en als ik ook maar ergens vragen over heb, dan kan ik altijd contact met ze opnemen. Ik zou dit administratiekantoor in Rotterdam, Finovion, dan ook aan iedere ondernemer aanraden. Het is fijn dat zoiets belangrijks als je administratie goed wordt aangepakt en dat je je hier dus geen zorgen over hoeft te maken. En als je niet alles wilt uitbesteden dan kan het natuurlijk ook voor slechts een gedeelte.

Snel en gemakkelijk salarisadministratie uitbesteden

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Wanneer u graag snel en gemakkelijk geholpen wilt worden bij de salarisadministratie, dan is het aan te bevelen om daar snel mee aan de slag te gaan. Het is namelijk heel makkelijk om meteen even te kijken naar een goed bureau. Wanneer u via het internet gaat kijken naar een goede oplossing, zult u zelf ook merken dat u meteen uitkomt bij Actium. Via actium.nl ziet u alle voordelen meteen op een rijtje en dat is wel zo handig want dat betekent dat u niet meer verder hoeft te kijken. U kunt ook altijd even navraag doen naar de verschillende mogelijkheden wanneer u er zelf niet helemaal uitkomt, maar het is zeker een goed idee om meteen eerst even de website goed te bekijken. U kunt uw salarisadministratie uitbesteden door snel contact op te nemen en een afspraak in te plannen. Salarisadministratie uitbesteden is zeker iets dat heel veel mensen doen. Het is dus zeker niet zo dat u altijd zelf aan de slag moet gaan. Wanneer u een eigen bedrijf heeft is het bijvoorbeeld heel normaal om iemand voor deze zaken in te huren. U hoeft immers zeker niet alles zelf te gaan doen. Bij Actium kunt u rekenen op zeer veel voordeel, dit kunt u ook terugvinden op de website:

  • Altijd de beste service
  • Zeer veel kennis en expertise in het team
  • Een snel resultaat

Door meteen de juiste vragen te stellen wanneer u niet helemaal weet wat er moet gebeuren, zorgt u ervoor dat u veel tijd uitspaart. U kunt meteen iemand inhuren door contact op te nemen met de vakkundige medewerkers van Actium. Dit doet u bijvoorbeeld door een email te sturen of door even te bellen. U kunt op verschillende momenten van de dag bellen om een afspraak te maken. De salarisadministratie uitbesteden is op deze manier snel geregeld. Salarisadministratie uitbesteden hoeft ook helemaal niet veel te kosten. Het is altijd goed om van te voren al te weten wat u moet gaan betalen. Vraag dus altijd eerst even een goede prijsopgave. Het is ook handig om veel te weten te komen over de andere vakgebieden die u hier kunt laten doen. Denk dan bijvoorbeeld aan de administratie van het personeel. Alles wordt snel voor u nagekeken en meteen in orde gemaakt.

Salarisadministratie uitbesteden aan de expert

Salarisadministratie uitbesteden kan heel gemakkelijk en snel worden geregeld. Het is dus zeker geen probleem om even contact op te nemen en te kijken wat dit bedrijf voor u kan betekenen. U kunt snel een goed overzicht krijgen van alles wat er moet gebeuren. Vraag dus vooral even naar de verschillende mogelijkheden en kijk wat u kunt doen om alles snel gedaan te krijgen. U kunt zowel met een groot als met een klein bedrijf uw salarisadministratie uitbesteden. Het is dus niet zo dat u lang moet wachten totdat er iets gaat gebeuren. U kunt er van op aan dat alles op een goede manier wordt verzorgd. Het is dus zeker niet zo dat u de gegevens nog een keer na moet kijken.

Snel contact opnemen

Wanneer u ook graag binnen korte tijd een afspraak in wilt boeken, is het aan te raden om meteen even te kijken naar de verschillende mogelijkheden. Vraag vooral ook even meer informatie aan en kijk wat u kunt doen om meteen de juiste personen aan de lijn te krijgen in het geval dat u telefonisch contact op wilt nemen. Het is heel makkelijk om meteen uw vragen te stellen en aan de slag te gaan. Kies dus ook voor salarisadministratie uitbesteden!

Wat moet u allemaal weten over pensioen zaken

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Misschien bent u er momenteel nog helemaal niet mee bezig, maar toch zal ooit het moment komen dat u niet langer meer hoeft te werken. Wanneer dat moment in het vooruitzicht komt, is het goed om het een en ander te weten over de pensioen zaken die u geregeld moet hebben. Heel veel mensen die in Nederland wonen, denken altijd maar dat zij niet heel veel aandacht hoeven te besteden aan hun pensioen zaken, maar dat is allesbehalve waar. Het is namelijk zo dat wie zijn pensioen zaken niet goed geregeld heeft, hier op latere leeftijd heel veel problemen van kan krijgen. Dat wil natuurlijk niemand en vandaar dat wij van Pensioen-Zaken.nl u graag even iets meer willen vertellen over waar u allemaal op moet letten wanneer we het hebben over pensioen zaken. Wij hopen u op die manier een beetje een beter beeld te kunnen schetsen van de vele mogelijkheden die er op dit gebeid allemaal zijn. Wij vinden het namelijk heel erg belangrijk dat u weet welke dingen er allemaal belangrijk zijn wanneer het gaat over pensioen zaken. Wij zijn, zo zijn wij van mening, de aangewezen personen om u iets meer te vertellen over de pensioen zaken omdat wij al sinds jaar en dag met dit bijltje hakken. Wij kunnen u precies vertellen wat u allemaal moet gaan doen en wat u vooral niet moet gaan doen. Daar hebben wij reeds al heel veel mensen mee kunnen helpen en wij hopen dat wij u aan dit rijtje zouden mogen toevoegen door u een aantal handige tips en trucs te geven. Wij doen dit graag en wij doen dit tevens geheel vrijblijvend.

Lees hier alles over uw pensioen zaken

Veel mensen denken dat we het over heel ingewikkelde materie hebben wanneer we spreken over pensioen zaken. Dat is in zekere mate ook inderdaad het geval, maar wat nog meer waar is, is dat het hier helemaal niet hoeft te gaan over ingewikkelde materie. Het is daarom goed om te weten wat wij allemaal voor u kunnen betekenen wanneer we het hebben over pensioen zaken. Wij hopen dat u een keer een kijkje wilt komen nemen op onze website. Hier hebben we namelijk alle informatie die u nodig heeft omtrent pensioen zaken op een rijtje gezet waardoor u in een mum van tijd een heel goed beeld kunt vormen van de vele mogelijkheden die wij u kunnen bieden. Wij vinden het heel fijn om u te kunnen helpen en u zult merken dat wij altijd onze beste mensen aan u koppelen. Wij hebben namelijk de kennis in huis over pensioen zaken die nodig is om tot een goede oplossing te komen. Daarnaast hebben wij ook de ervaring omdat wij al vele jaren werkzaam zijn in dit vakgebied en daardoor alles van dit vakgebied weten. Wij hebben in de afgelopen jaren reeds heel veel mensen weten te helpen en dat heeft hen geen windeieren gelegd. Kortom, bij ons bent u altijd aan het juiste adres. Kijk daarom snel even op onze onlangs geheel bijgewerkte website.

Wij kunnen u goede adviezen geven

Wij weten alles van dit onderwerp en dat is niet het enige; wij adviseren u ook graag over dit onderwerp. Er is dus meer dan genoeg reden om even een kijkje te komen nemen op onze website. Hier kunt u namelijk:

  • meer vinden over de mogelijkheden die wij u kunnen bieden
  • meer lezen over de mensen die bij ons werken
  • terecht voor onze contactgegevens

Lees meer..

Dit is het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

In Nederland hebben we een stelsel van sociale zorg. Dat betekent dat iedereen die niet voldoende geld heeft, recht heeft op allerlei soorten uitkeringen. Dat is een groot verschil met de zekerheden die burgers in Amerika hebben. Maar dat terzijde, waar we het hier over willen hebben is hoe om te gaan met vragen die u heeft aangaande uw uitkeringen? Uit recent onderzoek is gebleken dat heel veel mensen in Nederland niet weten waar ze moeten aankloppen wanneer ze vragen hebben over dit onderwerp. Wij van Belastingtelefoon.nl willen u daarom graag uitleggen wat er allemaal mogelijk is en wij hopen dat u hier heel erg veel aan zult hebben. Wij vinden het namelijk heel fijn om u het een en ander te kunnen vertellen omdat wij veel kennis in huis hebben waar u veel aan zou kunnen hebben. Wij willen u graag eerst wijzen op het bestaan van het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen. Wanneer u het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen draait, krijgt u iemand aan de lijn aan wie u al uw vragen eenvoudig kunt stellen. Dat is goed om te weten omdat u hierdoor de zekerheid heeft dat u heel veel informatie in een mum van tijd kunt vinden. Veel mensen hebben reeds contact opgenomen met deze dienst en zij hebben allemaal gevonden waar zij naar op zoek waren. Aarzel daarom vooral niet langer meer en kijk vandaag nog even wat het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen is. Dit kan heel eenvoudig via het internet. Hier kunt u namelijk alles vinden waar u momenteel nog zo hard naar op zoek bent.

Hoe vindt u het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen?

Veel mensen in Nederland willen graag weten wat het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen is. Welnu, wij kunnen u dat eenvoudig vertellen. Wij werken namelijk bij de Belastingtelefoon.nl en vandaar dat wij precies weten hoe u het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen kunt vinden. U zult merken dat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn om in het bezit van dit nummer te komen. Heel veel mensen denken dat dit heel veel voeten in de aarde heeft, maar dat kan meteen naar het rijk der fabelen worden verwezen. Vandaar dat wij u graag uitnodigen om eens te gaan googelen op ‘telefoonnummer Belastingdienst toeslagen’. U heeft dan in een mum van tijd een heel compleet overzicht van alle mogelijkheden die u heeft. Dat scheelt u een hoop tijd en daarom willen we u ook ten zeerste aanraden om dit een keer te gaan doen. Heel veel mensen gingen u reeds voor en zij zijn inmiddels allemaal heel erg tevreden over wat zij te horen hebben gekregen. Het hoeft dus allemaal niet heel moeilijk te zijn. Wanneer u eenmaal het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen heeft, zult u zien dat er een wereld aan mogelijkheden voor u opengaat. Aarzel dus vooral niet langer en ga vandaag nog even op zoek op het internet. Wij kunnen u garanderen dat u vervolgens heel snel een deskundige aan de lijn zult krijgen die op al uw vragen een antwoord heeft. Zeg nou zelf, is dat niet heerlijk?

Bel ons vandaag nog even

Wij hopen u inmiddels een aantal handige tips en trucs te hebben gegeven omtrent het vinden van het telefoonnummer Belastingdienst toeslagen. Wij hopen u daarom ook snel aan de lijn te mogen krijgen zodat u aan ons uw vragen kunt stellen. Kortom:

  • kijk vandaag nog even op onze website
  • vind hier alle informatie die u nodig heeft
  • Stel al uw vragen aan een van onze medewerkers

Kruip dus vandaag nog even achter uw computer om naar de site van de Belastingtelefoon te gaan voor meer gegevens.

In hoger beroep voor WSNP

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Helaas krijgen veel mensen in Nederland te maken met schulden. Wanneer je schulden te hoog worden, kun je daarmee in de problemen komen. Wanneer je niet meer in staat bent je schulden af te betalen kun je failliet worden verklaard of kan er beslag worden gelegd op je vermogen. Onder begeleiding en toezicht – ook wel bekend als curatele – kunnen dan langzaamaan je schulden en vaste lasten worden afbetaald. In Nederland bestaat er tevens de mogelijkheid om een aanvraag in te dienen tot schuldsanering. Met zo’n aanvraag doe je een beroep op de wet Schuldsanering Natuurlijke Personen, oftewel de WSNP. Dit houdt in dat je, wanneer je ervoor in aanmerking komt, binnen na 36 maanden (zo goed als) schuldenvrij kan worden verklaard. Besluiten over toelating tot, of stopzetten, dan wel afronden van de WSNP-regeling worden door de rechter genomen. Om een stevige zaak te bouwen, heb je vaak de hulp van een advocaat nodig. Wanneer je het niet eens bent met het besluit van de rechter, kun je in hoger beroep je WSNP alsnog proberen te verkrijgen. Er zijn natuurlijk advocaten en juristen die zijn gespecialiseerd in WSNP-kwesties. Ben je het niet eens met een besluit van de rechter met betrekking tot jouw zaak, dan kun je hiervoor in hoger beroep. WSNP zaken kunnen erg lastig zijn, maar het is het waard om te vechten voor je recht op een juiste en eerlijk regeling.

Krijg in hoger beroep je WSNP

Rechters maken soms ook fouten of zien dingen over het hoofd. Ze kunnen immers niet overal van op de hoogte zijn. Het probleem is vaak dat jij zelf als rechtzoekende ook niet altijd (of eigenlijk bijna nooit) volledig op de hoogte bent van je rechten, mogelijkheden en juridische situatie. Daarom heb je in Nederland altijd recht op een advocaat. Wil je in hoger beroep je WSNP besluit aanvechten? Dan kun je het beste terecht bij WSNP-zaken.nl. WSNP-zaken.nl is een dienst van Blat Advocaten. Zij zien het als hun plicht en verantwoordelijkheid om goede voorlichting te geven, transparant te werken, hun cliënten correct te informeren en er natuurlijk voor te zorgen dat je je hoger beroep voor WSNP wint. Blat Advocaten kan je via WSNP-zaken.nl op verschillende manieren helpen. Ze behandelen namelijk alle hogerberoepszaken. Moet je dus in hoger beroep om WSNP te kunnen krijgen, dan kun je bij WSNP-zaken.nl terecht. Je kunt onder andere in hoger beroep je WSNP proberen te krijgen wanneer:

  • je in eerste instantie niet wordt toegelaten tot WSNP
  • je WSNP tussentijds dreigt te worden beëindigd (bijvoorbeeld omdat je je niet aan de eisen van eisen van je bewindvoerder hebt kunnen houden)
  • je WSNP niet zal worden voltooid of je na 36 maanden niet met een zogenaamde ‘schone lei’ mag beginnen.

Wat kan WSNP-zaken.nl voor je doen?

In hoger beroep kan WSNP-zaken.nl je helpen om je zaak sterker en helderder voor de rechter te krijgen. Ze helpen je duidelijk maken waarom de rechter een ander besluit had moeten nemen omtrent jouw situatie. Wil je in hoger beroep het WSNP besluit van de rechter aanvechten, dan moet je het verzoek tot hoger beroep voor WSNP namelijk binnen 8 dagen rond hebben. De advocaten van WSNP-zaken.nl helpen je daarbij. Bovendien informeren ze je heel duidelijk over wat het zal gaan kosten, zodat je geen onverwachte kosten achteraf hebt. Daar zit je met een WSNP-regeling natuurlijk niet op te wachten! Veel kosten kunnen worden vergoed of teruggevraagd bij de gemeente, maar je moet wel weten hoe en wat. Wil je dus in hoger beroep om je WSNP goed te regelen, kijk dan op WSNP-zaken.nl!

Wat zijn de voordelen van payrolling voor uw bedrijf?

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Als ondernemer die personeel in dienst heeft, is uw leven niet altijd eenvoudig. In dit artikel bespreken we daarom de mogelijkheid van payrolling. Als u op zoek bent naar een manier om minder tijd en moeite te besteden aan bijvoorbeeld de salarisadministratie, is payrolling een goede oplossing. Zeker als u veel tijdelijke of flexibele contracten hanteert, is er veel om aan te denken en bij te houden. De administratie van uw personeel en de salarissen neemt vaak veel tijd in beslag, want deze kan behoorlijk complex worden. Doordat de wet- en regelgeving continu verandert, kost het u veel tijd om op de hoogte te blijven en deze op de juiste manier na te leven. Als u uw handen al vol heeft aan uw kerntaken, kan een oplopend ziekteverzuim of een juridisch conflict met een medewerker een ware ramp zijn, die van grote invloed is op uw succes. Gelukkig is er een mogelijkheid om dit probleem te ondervangen, in de vorm van payrolling. Steeds meer bedrijven kiezen voor payrolling om zich te ontlasten van werkzaamheden die ze net zo goed kunnen uitbesteden. Maar wat is payrolling eigenlijk precies? Als men het heeft over payrolling, duidt men op de dienstverlening van een payroll organisatie. Deze is gespecialiseerd in het overnemen van het juridisch werkgeverschap van ondernemers die personeel in dienst hebben. U kunt als werkgever zelf kiezen welke werknemers worden ‘ingeleend’ door de payroll organisatie. Vaak gaat het hier om medewerkers met flexibele of tijdelijke contracten, omdat deze extra veel werk met zich meebrengen. Voor een specialistische payroll organisatie is dit echter geen probleem. Door deze medewerkers onder hun hoede te nemen, worden zij verantwoordelijk voor diverse activiteiten, zoals de salaris- en personeelsadministratie, verzuimbegeleiding en het oplossen van juridische kwesties. Ook kunnen ze advies geven over personeelsvraagstukken. U bent echter nog steeds degene die de medewerkers aanstuurt op de werkvloer en nieuwe medewerkers aanneemt. Wilt u graag meer weten over payrolling en welke payroll organisatie een geschikte keuze is voor uw bedrijf? Kijkt u dan eens op de website van Payroll Select, een bedrijf dat al veel ervaring heeft op dit vlak en bekend staat om zijn persoonlijke aanpak en korte lijnen. Door te klikken op de volgende link kunt u eenvoudig meer te weten komen over wat payrolling via Payroll Select inhoudt: https://www.payrollselect.nl/.

Wat zijn de vele voordelen van payrolling bij een payroll organisatie?

Doordat het ingewikkeld is om goed op de hoogte te blijven van de laatste wet- en regelgeving omtrent het inhuren van tijdelijk en flexibel personeel, kost het u waarschijnlijk veel tijd en moeite om het administratieve aspect van uw personeelszaken zelf voor uw rekening te nemen. Een payroll organisatie is hier echter in gespecialiseerd en draait er zijn hand niet voor om. Dit levert u en uw personeel de volgende voordelen op:

  • deskundige administratie
  • juridisch advies op maat
  • veel contractflexibiliteit
  • minder werkgeversrisico’s
  • scholingsaanbod voor personeel
  • directe en heldere communicatie

Maak uw ondernemen een stuk gemakkelijker

Door in zee te gaan met een betrouwbare en ervaren payroll organisatie zoals Payroll Select, kunt u het ondernemen voor uzelf een stuk gemakkelijker maken. U profiteert dan van correcte administratie en uitbetaling volgens de laatste wet- en regelgeving. Bij juridische vraagstukken heeft u deskundige adviseurs bij de hand. U loopt geen werkgeversrisico’s meer, waardoor bijvoorbeeld ziekte en verzuim minder belastend zijn. Bovendien is uw personeel in goede handen bij deze payroll organisatie. Zij krijgen waar ze recht op hebben en meer, zoals bijscholing met cursussen en trainingen. U leest er meer over op de de website : https://www.payrollselect.nl/!

Neem een boekhouder in dienst

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Bent u zelfstandig ondernemer? Hebt u zich onlangs als ZZP’er ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Of bestaat uw bedrijf al enige jaren en komt u om in het werk? Een groot deel van de administratie zult u in al deze gevallen zelf moeten doen. Dat is in ieder geval de consensus die bij uw bedrijfsvoering heerst. Maar wist u dat u ook een boekhouder van buitenaf kunt aantrekken? Kijkt u maar eens op onze website: sadienstverlening.nl. Niet alleen kunt u bij ons een boekhouder inhuren voor onbeperkte tijd, u kunt specifiek aangeven welke taken hij of zij moet overnemen. Misschien hebt u problemen met de Belastingdienst. Dan bent u zeker niet de eerste. Het is elk jaar weer een heel gedoe om bijvoorbeeld de belastingaangifte in te vullen. Deze dienst probeert het eenvoudiger voor u te maken door een groot deel al in te vullen en ze bieden u tegenwoordig de mogelijkheid aan om het digitaal in te vullen. Maar is dat wel een goed idee? Is het niet veel verstandiger om hier een boekhouder secuur naar te laten kijken? Wellicht kloppen een aantal getallen helemaal niet en wilt u een aantal toeslagen laten berekenen zodat u er voordeliger af kunt komen. Dan kunt u het beste met ons contact opnemen want bij ons is er altijd wel een getrainde boekhouder beschikbaar om zich over dit soort zaken te ontfermen.

Dankzij onze boekhouder houdt u belangrijke tijd over

U zoekt aldus een boekhouder om de boekhouding bij te houden. Naast alle zaken met betrekking tot de Belastingdienst hebt u natuurlijk nog diverse andere administratieve handelingen die u eigenlijk wekelijks zou moeten bijwerken. Het kan zo zijn dat u hier weinig kaas van hebt gegeten, dat u simpelweg om komt van het werk of dat er een andere reden is waardoor de boekhouding in het slop raakt. Maar de gevolgen kunnen dramatisch zijn. Lonen worden niet op tijd afbetaald, u plant uw eigen personeel dubbel in en de begroting kan niet worden rondgemaakt. Er valt een last van uw schouders dankzij onze boekhouder, al was het enkel vanwege het feit dat u niet langer over hoeft te werken. Dus kijk vooral even op onze website zodat u zich kunt oriënteren op de mogelijkheden. In het kort kunnen we de werkzaamheden van onze boekhouder als volgt omschrijven:

  • Administratie,
  • Belastingaangifte,
  • Salarisadministratie,
  • En uiteraard is een combinatie van alle werkzaamheden zeker een goede optie.

U wilt natuurlijk advies op maat en niet opeens een torenhoge rekening van uw boekhouder krijgen. Daarom kunt u bij ons eerst contact opnemen zonder ook maar ergens aan vast te zitten. Geef bijvoorbeeld aan wat u qua services verlangt, waar uw bedrijf zich bevindt en hoelang u gebruik denkt te willen maken van onze boekhouder.

Wat we u aanbieden? Onder andere scherpe tarieven

Nadat u hebt doorgegeven wat u qua diensten verlangt nemen we contact met u op. U kunt een offerte verwachten in de inbox en pas als u daar akkoord mee gaat zijn er kosten aan verbonden en ligt het contract vast. Ook als u enkel vragen hebt kunt u uiteraard na het lezen van deze tekst op diverse manieren contact opnemen met onze klantenservice. Bel hen even op of stuur een uitgebreide e-mail. We kunnen bij langskomen maar u bent ook van harte welkom in Woudenberg. Wist u dat onze boekhouder zelfs in de avonduren kan werken zodat elke deadline vanaf nu wordt gehaald? Het abonnement is op maandbasis en kunt u op elk geschikt moment stilzetten. U zit er dus nooit lang aan vast en u bent geen dief van de portemonnee. Lees ook : Boekhouder | Stuurman! Betrouwbaar en betrokken.

Debt collection

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Debt collection can be a very sensitive subject. Often there is a personal side to the story, which in turn influences your business. This makes debt collection a tough subject to handle personally, especially because laws for debt collection can be complicated and make it even harder to successfully collect the debt. Finanza Debt Collection Solutions has over 20 years of experience as a debt collector in the Netherlands, working for many different clients, ranging from small business to big financial institutes. Using the latest in technology and experienced experts we can collect your debt for you, so you do not have to worry about missing revenue. We tailor our approach to your situation and handle everything quickly and discreetly. Using this approach we have successfully helped thousands of clients collecting their debts and thus not missing out on revenue. Contact now for an obligation-free consultation and find out what we can do for you.

Debt collection for every situation

Our approach can be described with three keywords:

  • Fast
  • Discreet
  • Efficient

We understand that you probably need to money as quickly as possible. Most of the time debt collection will be your last resort, when you have tried all other options. Debt collection can seem a hefty step to take, but it is an often necessary one. However, in some cases it is good to use debt collection as quickly as possible, as soon as you figure that you are not going to get paid. Using strict deadlines can help you in filtering out these clients as quickly as possible, so you can use a debt collection agency early on and so not lag behind on revenue. Discretion is of the utmost importance for us and we understand how important it is for you. Collecting debt is a sensitive subject and not something that you want handled publicly if at all possible. Our lawyers know exactly how to handle situations like these and have been trained specifically for this. We combine a diplomatic way of communication with a watertight legal approach, so as to safeguard your interest and not create vulnerabilities. Our lawyers have years of experience and know precisely how to handle all kind of situations, from people simply defaulting on their debt to more complicated situations. Not only it is important to diplomatically handle these situations, but an up-to-date knowledge of the debt collection law is necessary. This way you do not open yourself for liability and can your debt be swiftly collected. In some cases however, swift collection is not always possible. Simple collection of debt cases can turn into long drawn out disputes over simple matters, which can mean you will not see your money for years. Our lawyers are aware of the legislative loopholes and know exactly which legislation your customer might take advantage of. With this knowledge and by acting quickly we can secure your money for you quickly, or at the very least put you in a strong legal position.

The right solution for you

We are one of the most successful debt collection agencies in the Netherlands. Over the years we have proven time and time again that we can secure the best outcome for our clients and our success rate reflects that: it is higher than many other agencies in the Netherlands. We combine a diplomatic discreet approach with working quickly, to ensure your debt gets collected as quickly as possible. We have many different kinds of clients and for every situation we cater to your needs, to ensure you get your money in a way that is satisfactory to you.

Vragen naar de mogelijkheden bij het incassobureau

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Veel mensen die nog geld moeten krijgen van een instantie of van anderen, vinden het lastig om hier zelf achteraan te gaan. Het kan dan ook best verkeerd uitpakken. U kunt het beste contact opnemen met een incassobureau. Het incassobureau zorgt ervoor dat alles snel wordt geregeld en dat u het geld waar u recht op heeft ook snel weer terug krijgt. U kunt er dus op vertrouwen dat het incassobureau direct voor u aan de slag gaat. Het is het makkelijkste om eerst even wat meer informatie te lezen over de werkwijze van het incassobureau. Wanneer u uw geld terug laat halen door CrediFin Nederland. Weet u zeker dat er alles aan wordt gedaan om snel een goed resultaat te krijgen. U kunt bijvoorbeeld rekenen op de beste no cure no pay service. Wanneer het bureau niet in staat is om het geld voor u terug te halen, hoeft u ook niets te betalen. U kunt er dus altijd vanuit gaan dat er snel wordt gehandeld en dat u in de meeste gevallen snel wordt uitbetaald. Het is ook goed om te weten dat de medewerkers allemaal zeer veelervaring hebben en dat ze precies weten wat ze moeten doen. U kunt ze dus gerust vertrouwen met het uitvoeren van een incasso. Dat zijn echter niet de enige voordelen die u krijgt bij dit incassobureau:

  • Verschillende manieren van incasseren
  • Altijd een transparante werkwijze
  • Gratis aanmelden via de website

Wanneer u graag wilt weten wat het incassobureau voor u kan betekenen, is het aan te raden om een gratis aanmelding via de website te plaatsen. U kunt dan meteen laten weten waarvoor u precies contact opneemt met het incassobureau. Op deze manier kan er snel actie worden ondernomen en heeft u meer kans op een snelle uitbetaling. De medewerkers van dit incassobureau werken allen zeer professioneel en dragen zorg voor een goed onderhoud met de klant. U kunt er dus op rekenen dat er alles aan wordt gedaan om u zo goed mogelijk te helpen en bij te staan.

Contact opnemen met het incassobureau

Wanneer u graag wat meer informatie wilt hebben over het inhuren van een bureau, kunt u zowel telefonisch als via email contact opnemen. Hierdoor weet u zeker dat u snel een incasso uit handen kunt geven. Tegenwoordig wordt er vooral veel gebruik gemaakt van incasso’s die online worden verstuurd. U kunt dan het beste ook via de website meteen een aanmelding doen, zodat het incassobedrijf al uw gegevens bij de hand heeft en ook goed weet om welk bedrag het gaat. Het is uiteraard van belang dat er dan ook snel betaald kan worden. Dat kan via een online betaling naar  het incassobureau. Op deze manier is alles zeer snel geregeld en kunt u ervan uitgaan dat u snel het geld krijgt waar u recht op heeft. Een deel daarvan zal worden ingehouden door het incassobureau, zodat u hen niet nog eens extra hoeft te betalen. Ook betaalt u alleen op het moment dat er geld is geïncasseerd.

Altijd online

Door via de website van Credifin Nederland een aanmelding te plaatsen, weet u zeker dat er ook snel naar gekeken kan worden. U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week aanmelden met een incasso. U kunt ook altijd even contact opnemen voor wat meer informatie. Op die manier weet u zeker dat u verder zelf niet veel meer hoeft te doen. U wordt altijd op een uitstekende manier geholpen door de ervaren medewerkers van het bureau.

Aangifte loonbelasting? Groningen opgelet!

admin No Comments
  Financiën en Verzekeringen

Vorig jaar ben ik een eigen bedrijfje begonnen en dat betekende dat ik dus vorig jaar voor het eerst mijn inkomsten aan moest geven. Ik wist niet precies hoe ik dit moest doen, deze aangifte loonbelasting. Groningen is de stad waar mijn bedrijf gevestigd is, en daarom ben ik eens even gaan kijken of ik iemand kon vinden die mij kon helpen met de aangifte loonbelasting. Groningen is een stad waar heel veel jonge mensen wonen en daardoor zijn er ook heel veel bedrijven die alles weten van de aangifte loonbelasting. Groningen is wat dat betreft dus ook een ideale stad om te wonen omdat je hier heel veel mogelijkheden hebt, niet alleen als privaat burger maar dus ook als ondernemer. Ik ging dus op zoek naar iemand die mij kon ondersteunen bij de aangifte loonbelasting. Groningen heeft op dit gebied heel veel keus en dat vond ik heel fijn om te merken. Op die manier kun je er namelijk zeker van zijn dat je geen fouten maakt en dat is iets wat ik altijd heel erg waardeer. Ik heb namelijk vaak de neiging om slordig te werken en dat moet je niet hebben bij de aangifte loonbelasting. Groningen is gelukkig een stad waar ik Anfano.nl heb gevonden en die hebben mij heel erg goed weten te helpen bij hetgeen ik van de belasting moest doen. In deze korte tekst wil ik daar graag even het een en ander over vertellen. Ik hoop dat u daar iets aan zult hebben.

Aangifte loonbelasting? Groningen helpt u!

Ik denk dat er niet veel mensen in Nederland zijn die zonder hulp alles kunnen regelen wanneer het gaat over de aangifte loonbelasting. Groningen heeft heel veel mensen die je hier heel erg goed bij kunnen helpen en dat vind ik heel erg fijn om te merken. Vandaar dat ik altijd probeer om iemand in de arm te nemen die weet waar hij of zij het over heeft en dat is bij de medewerkers van Anfano.nl helemaal het geval. Ik vind dat heel erg fijn om te merken omdat ik zelf niet veel verstand heb van de aangifte loonbelasting. Groningen kan er daarom trots op zijn dat ze zo’n goed bedrijf binnen haar stadsgrenzen hebben. Ik ben daar heel erg blij om omdat ik merk dat heel veel mensen hier profijt van kunnen hebben. Het is ook precies hierom dat ik deze korte tekst even schrijf. Ik denk dat heel veel mensen steun willen hebben bij de aangifte loonbelasting. Groningen kan hen deze hulp bieden en daarom vind ik het belangrijk om iedereen even te wijzen op het feit dat in deze stad Anfano gevestigd is. In de laatste alinea van deze korte tekst wil ik daar graag nog wat meer over vertellen omdat ik er altijd naar streef om ergens een compleet beeld van te schetsen.

In een zucht is alles geregeld

Ik merk vaak dat veel mensen moeite hebben met de aangifte loonbelasting. Groningen is een stad waar veel mensen wonen die deze problematiek ervaren. Vandaar dat het goed is om te weten dat je ook in deze stad heel veel hulp op dit gebied kunt krijgen. Dat is goed om te weten want het zorgt ervoor dat er weer een beetje licht aan het eind van de tunnel is. Vandaar dat ik dus nu zou willen concluderen dat:

  • Je bij Anfano.nl heel goed geholpen kunt worden
  • Ik in een zucht al mijn zaken goed geregeld zag worden
  • Ik iedereen dit bedrijf van harte aan kan bevelen

Kortom, ik ben uitermate tevreden over de diensten van dit mooie bedrijf.